Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

Ποιος είσαι, τέλος πάντων;

Ακολουθούν χρήσιμες (;) πληροφορίες.

Γραφίλμ Δημιουργική Γραφή Κινηματογράφος

Το νούμερο 1 όνομα που δινόταν στα αγόρια τη χρονιά που γεννήθηκα ήταν το «Μιχαήλ». Σε εμένα χαρίστηκε ως επίθετο.

Λίγες ώρες αφότου ήρθα στον κόσμο, το “Total Eclipse of the Heart” της Bonnie Tyler σκαρφάλωνε στην κορυφή του Billboard για να παραμείνει εκεί για τέσσερις εβδομάδες, ενώ το έκτο μέρος του Πολέμου των Άστρων “Η επιστροφή των Jedi” ετοιμαζόταν να κάνει πρεμιέρα στην Ελλάδα λίγους μήνες αργότερα.

Η παιδική μου ηλικία περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, "πειρατικό" τηλεοπτικό σταθμό στην αυλή του σπιτιού, συγγραφή και σκηνοθεσία αυτοσχέδιων θεατρικών έργων με τη συμμετοχή των υπομονετικών φίλων, δημιουργία κόμικς και ιδιόχειρων εφημερίδων και περιοδικών, πολύ ομαδικό παιχνίδι και εμμονή με τη Φρουτοπία του Ευγένιου Τριβιζά.

Τα εφηβικά χρόνια έφεραν ανέβασμα θεατρικού έργου στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου, διοργάνωση σχολικών βραβείων με τίτλο «Φάτσες της Χρονιάς» επί τρία συναπτά λυκειακά έτη, μετατροπή της βιντεοκάμερας και του μαγνητοφώνου σε προέκταση του χεριού και ενασχόληση με τη συγγραφή στίχων.

Το τέλος των σπουδών μού έδωσε το εισιτήριο να ταξιδέψω ως δάσκαλος από το γραφικό Μεσολόγγι στα κουκλίστικα Κύθηρα και από την πολυπολιτισμική Κομοτηνή στην ιαματική Αριδαία, μέχρι να καταλήξω στην αγκαλιά της αγαπημένης μου Νύμφης του Θερμαϊκού. Ακολούθησε η μεταπτυχιακή μου εργασία με θέμα τη “Διαπολιτισμική Διαχείριση της Ετερότητας μέσω Λογοτεχνίας και Κινηματογραφικής Πολυτροπικότητας” και η αποφοίτησή μου από το Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ. Στο μεσοδιάστημα, ταινίες μικρού μήκους που δημιουργήσαμε με τους μαθητές προβλήθηκαν και βραβεύθηκαν σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Υπέροχοι άνθρωποι και φωτεινές συγκυρίες οδήγησαν στη συμμετοχή μου ως κριτή και εισηγητή σε διεθνή και πανελλήνια εκπαιδευτικά συνέδρια, ως μέλους συγγραφικής ομάδας βιβλίων γραμματικής, δημιουργικής γραφής και εκπαιδευτικών σεναρίων διδασκαλίας και ως συνδιοργανωτή του Πανευρωπαϊκού Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους “Filme” στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

Μ΄αυτά κι άλλα πολλά, φτάσαμε στο Γραφίλμ. Με διάθεση να εμπλουτίζουμε δημιουργικά τις εμπειρίες μας διαρκώς, καλώς συναπαντηθήκαμε!

Φιλ(μ)ικά,
Αλέξανδρος

2 σχόλια:

  1. Αυτά τα κόμικ ακόμη τα θυμάμαι.....
    Τη ταινία στην εφορία το βιντεοκλίπ του Δάντη.....
    Πολύ καλή δουλειά Αλέξανδρε μου


    Η keiko των κόμικ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Keiko αγαπημένη μου! Spot εδώ ;)
      Σ' ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια και τις υπέροχες αναμνήσεις!!

      Διαγραφή